Zwem mee voor onderzoek naar dwarslaesie in de Rapenburg Race

10 april 2024

De Rapenburg Race is een jaarlijks zwemevenement waarmee geld wordt ingezameld voor een goed doel: het verbeteren van de kwaliteit van leven van mensen met een dwarslaesie. Zwem jij dit jaar ook mee?

De race is een initiatief van studenten en wordt gesteund door alle studentenverenigingen in Leiden. De zesde editie vindt plaats op 14 september 2024. Honderden mensen springen het historische Rapenburg in om vervolgens 800 meter door de gracht te zwemmen. De finish is bij het Van der Werfpark, waar de hele dag livemuziek, eten, drinken en gezelligheid te vinden is.

Afgelopen jaar is er maar liefst 112.500 euro opgehaald. Ga jij dit jaar ook deze sportieve uitdaging aan met vrienden, collega's, sportteam of familie en zie je de stad eens vanuit een ander perspectief? Lees meer op de website van de Rapenburg Race en schrijf je direct in: www.rapenburgrace.nl