Platform Young NeurolabNL voor jonge onderzoekers van hersenen, cognitie en gedrag

Het platform Young NeurolabNL is opgericht door een groep postdocs en universitair docenten om jonge onderzoekers een stem te geven, ze actief te betrekken bij hun onderzoeksveld en hun positie in dit veld te versterken. Deel uitmaken van een nieuwe community?

Young NeurolabNL maakt het jonge onderzoekers op het gebied van hersenen, cognitie en gedrag ook mogelijk om interdisciplinaire en multicentrische samenwerkingen te bevorderen. Het nieuwe platform is onderdeel van de NWA-route NeurolabNL met Andrea Evers als boegbeeld.

Community

Mede-oprichter Julia Henrich: 'Om de Young NeurolabNL community op te bouwen, nodigen we jonge onderzoekers binnen 10 jaar na het afronden van hun doctoraat van harte uit om deel te worden van ons netwerk.'

Platform voor jonge onderzoekers van hersenen, cognitie en gedrag

Would you like to be part of Young NeurolabNL?