Healthy University Let’s Walk Week 2021

Nieuw! Doe mee aan de activiteiten in onze Healthy University Let’s Walk Week (1-5 maart) én ga daarnaast de uitdaging met je collega’s aan in onze organisatiebrede wandelcompetitie met behulp van de Ommetje-app.

Vitaliteitsweek 2021

Na een succesvolle Healthy University Week vorig jaar houden we graag de positieve energie vast en pakken we ook dit jaar door met vitale activiteiten voor onze medewerkers. In de week van 1 tot en met 5 maart 2021 organiseren wij de Let’s Walk Week en bieden wij jullie graag nogmaals de meest populaire activiteiten aan van de Healthy University Week 2020. Kijk voor het schema en de registratielinks. Start de dag bijvoorbeeld ontspannen met yoga, stap even achter je laptop vandaan voor de 20 minuten office work-out en laat je inspireren tijdens de lunch door een van onze sessies over beweging, energie en balans. Doe je mee?

Ga de strijd aan met je collega’s!

Elke dag een wandeling maken is belangrijk voor je gezondheid. Je krijgt meer productiviteit en energie na het lopen van een “ommetje”. Ook helpt het je te onthaasten en verbetert het je creativiteit. Daarom starten wij vanaf maandag 1 maart met de Ommetje-app als onderdeel van de Healthy University Let’s Walk Week en gaan daarmee door tot 30 april. Ommetje is een initiatief van de Hersenstichting, gemaakt in samenwerking met hoogleraar Neuropsychologie Erik Scherder. Met Healthy University Leiden hebben wij per divisie en/of afdeling een wandelcompetitie aangemaakt. Ga de strijd aan met je collega’s door dagelijks een ommetje van 20 minuten te registeren in de Ommetje-app . Je wandelt dus individueel tegen de anderen in hetzelfde team, maar ook als divisie of afdeling tegen andere divisies of afdelingen. Daarnaast kun je in de app allerlei medailles en levels behalen. Zo wandel je samen, zonder dat je op dezelfde locatie hoeft te zijn.

Het team van Healthy University Leiden kijkt naar zowel individuele als teamscores. De top 3 individuen en de top 3 groepen worden op 30 april bekend gemaakt als winnaars. Zowel jij als je collega's maken dus kans op mooie prijzen. Halverwege de challenge, op 7 april, Wereldgezondheidsdag, zullen we een actuele tussenstand met jullie delen.

Volg ons

Volg ons dossier voor meer informatie, volg ons op sociale media en houd de nieuwsberichten in de gaten om van 1 maart tot 30 april ook mee te doen met de wandelcompetitie. Je vindt daar t.z.t. een bedrijfscode om deel te nemen aan onze wandelcompetitie in de Ommetje- app. We hopen je daar te zien en alvast veel succes, maar vooral veel wandelplezier!