Port en bloemen: Pim Huijgen 25 jaar hoogleraar

Op maandag 1 februari 2021 vierde Pim Huijgen zijn 25-jarig jubileum als hoogleraar Notarieel recht aan de Universiteit Leiden.

Ondanks de beperkingen vanwege de coronamaatregelen stond de afdeling Notarieel recht uiteraard stil bij deze gebeurtenis. Huijgen kreeg thuis een bos bloemen en een fles port overhandigd door universitair hoofddocent Peter van Es.

De afdeling kwam later op de dag bijeen in een eigentijdse online meeting in MS Teams. 'De tijd is gevlogen', aldus de jubilaris die uitdrukkelijk aandacht besteedde aan alle (oud-)secretaresses die hem op voortreffelijke wijze hebben ondersteund en aan de (oud-)medewerkers die de afgelopen vijfentwintig jaar de notariële opleiding mede hebben vormgegeven.