Wetenschappelijke directeuren & decaan LUC spreken hun dank uit aan Carel Stolker

Door middel van een 'Dankjewel Vlog' stuurden de decaan van LUC Judi Mesman en Wetenschappelijk Directeuren Bernard Steunenberg (BSK) en Joachim Koops (ISGA) hun persoonlijke wensen en dank aan Rector Magnificus Carel Stolker, die het rectoraat zal overdragen aan inkomende rector Hester Bijl op 8 februari 2021.

In hun videoboodschappen vanuit Leiden, Den Haag en Brussel spraken de drie FGGA-collega's hun waardering uit voor al het werk van de rector voor het bevorderen van de zichtbaarheid, kwaliteit en impact van de Universiteit Leiden in Leiden, campus Den Haag en op Europees niveau. Namens alle collega's LUC, BSK en ISGA, een gelukkig en - in ieder geval de eerste weken - een rustgevend pensioen!

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of