Terugblik op geslaagde Online Minorenmarkt

32 Leidse minoren presenteerden zich tijdens de Online Minorenmarkt op 30 maart. Zo’n 55 medewerkers en studenten verzorgden in vier rondes een presentatie met Q&A voor ruim 500 studenten.

De Minorenmarkt vond voor de tweede keer online plaats, dit keer via MS Teams. In aparte kanalen waren alle FGW-minoren te bezoeken. Ook deden een aantal minoren van FGGA en LDE mee, zoals Frugal Innovation for Sustainable Global Development.

Dankzij het aanmeldsysteem wisten we tevoren hoeveel studenten we per ronde en per kanaal konden verwachten. Na afloop hebben alle studenten een e-mail ontvangen met links om aan te melden en meer informatie.
Dank aan iedereen die zich hiervoor heeft ingezet, we hopen op veel inschrijvingen! En wie weet, volgend jaar een hybride Minorenmarkt?