CPL en Public Affairs Academie presenteren verdiepend programma ervaren PA-professionals

Het Centre for Professional Learning van Universiteit Leiden en de Public Affairs Academie presenteren een nieuw verdiepend programma voor ervaren PA-professionals. Dit najaar bieden CPL en de Public Affairs Academie samen een uniek programma voor senior public affairs-professionals.

De Leergang ‘Public Affairs Next Level’ verdiept, verrast en verbindt. Deelname bied je dé mogelijkheid om nu eens echt die volgende stap te zetten. Het programma vindt plaats op: 20 en 27 september en 4 en 11 oktober 2021.

Vier dagen, vier thema’s

Verspreid over vier dagen reikt dit programma vier brede thema’s aan om senior PA-professionals te voeden, te prikkelen en te inspireren. Centraal staan de volgende thema’s: leiderschap en beïnvloeding; netwerken en coalities; Big Data en data-gedreven belangenbehartiging; en de toekomst van Public Affairs. Naast wetenschappelijke bijdragen en ervaren praktijksprekers is er ruimte voor inbreng van eigen casuïstiek en ga je in gesprek met de docenten en de andere deelnemers over je eigen rol en groei. Na afloop ontvang je een certificaat van de Universiteit Leiden.

Centre for Professional Learning samen met de Public Affairs Academie

Dit verdiepende programma markeert het begin van de samenwerking van het Centre for Professional Learning (CPL) met de Public Affairs Academie. Beide organisaties zetten zich al lange tijd in voor een leven lang ontwikkelen op het brede domein van Public Affairs. Het CPL is ingebed in de Universiteit Leiden in Den Haag en beschikt over een toonaangevend netwerk van topwetenschappers en gastdocenten op gebied van Public Affairs. De Public Affairs Academie is geworteld in de praktijk en brengt een rijke eigen ervaring met de dagelijkse dilemma’s van het vak van PA-professional. In dit programma komen wetenschap en praktijk samen.

“Het CPL biedt toonaangevende programma’s aan die raken aan tal van boeiende onderwerpen, waaronder public affairs. Met de Public Affairs Academie geven we ook al bijna tien jaar lang trainingen voor professionals in dit vakgebied. Het samenbrengen van onze kennis, expertise en netwerken biedt veel mooie kansen. Ik kijk er ontzettend naar uit wetenschap en praktijk verder samen te brengen in dit unieke programma!” – Marielle van Oort, directeur Public Affairs Academie

Het programma vindt plaats op: 20 en 27 september en 4 en 11 oktober 2021. Kosten: €2950,- Vragen? Neem contact met ons op via: learning@fgga.leidenuniv.nl