Diploma uitreiking MIRD 2021

Op vrijdag 9 juli 2021 vond de diploma-uitreiking plaats van het tweejarig programma MSc International Relations and Diplomacy (Advanced). De ceremonie werd geopend door Prof. Madeleine Hosli.

De ceremonie was verdeeld in vier groepen. Dit was de enige manier voor de geslaagden om deze feestelijke gebeurtenis samen met hun familieleden corona proof te kunnen vieren. Familie en vrienden die er niet bij konden zijn, konden de ceremonie volgen via de livestream.

Lees verder op de Engelse pagina

About the MIRD programme

The two-year Advanced MSc IRD programme offers you a unique blend of academic education in international relations and political science with practical graduate education and training in international negotiation and diplomacy. You attend a wide range of courses, develop your analytical and research skills, take on an internship, write your master’s thesis, and build your network with experts in relevant fields. Upon graduation you are prepared to take on positions in international organisations, politics, and diplomacy; or for PhD research.