Feedback voor concept Strategische Agenda van het Facultair Strategisch Plan

In maart nodigde de Regiegroep Facultair Strategisch Plan (FSP) verschillende gremia, groepen, studenten en medewerkers uit om feedback te geven op het concept van de Strategische Agenda. Die feedback is op verschillende manieren verzameld, tijdens bijeenkomsten, via online formulieren of in gesprek met de Regiegroep. De ontwikkeling van het Facultair Strategisch Plan nadert nu de afrondende fase.

Het eerste deel van ons FSP met de missie, ambities en strategische doelen is in december vastgesteld door het FB na instemming van de FR.

Van missie naar plan

Vanaf begin dit jaar is er gewerkt aan een concept Strategische Agenda die de tactische acties geeft om de ambities en de doelen te gaan halen. Via de verschillende gremia, adviesraden en klankbordgroepen is de facultaire gemeenschap gevraagd om feedback hierop te geven. Dit heeft geleid tot veertig reacties van individuen en, vooral, groepen. Ook tijdens een bijeenkomst voor studenten en medewerkers werd feedback gevraagd. De opkomst daar was helaas laag, maar de uitwisseling interessant.

De verzamelde feedback is door de Regiegroep FSP verwerkt in een nieuw concept Strategische Agenda. In de komende periode wordt de Strategische Agenda vastgesteld door het Faculteitsbestuur en vervolgens voorgelegd aan de Faculteitsraad. Daarna wordt het FSP natuurlijk breed gedeeld met de medewerkers en studenten van deze faculteit.