Spinningmarathon en Turkse pizza’s: USC zamelt geld in voor aardbevingsslachtoffers

Op woensdag 15 februari werd er bij het Universitair Sportcentrum geld ingezameld voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. De teller staat inmiddels al op 2490 euro.

Deelnemers konden in drie blokken van één uur meedoen aan een spinningles om zo meer bewustzijn te creëren en tegelijkertijd geld in te zamelen voor de vele slachtoffers. De spinningmarathon vond plaats in de hal van het USC, zodat iedereen die ‘s avonds kwam sporten kon zien hoe er met veel enthousiasme werd gefietst voor het goede doel!

Ook de horeca van het USC speelde een belangrijke rol in het ophalen van donaties. Overdag werd er Syrische linzensoep verkocht en in de avond konden bezoekers kiezen voor Turkse pizza’s, waarvan de volledige opbrengst ook naar het goede doel ging.

Wil jij nog een kleine bijdrage leveren aan de inzamelactie? Dat kan door op deze pagina een donatie te doen.