Fotoverslag Career Prep

Op donderdag 2 maart vond aan het einde van de middag voor de derde keer dit jaar Career Prep plaats. Enthousiaste studenten konden naast de Spaanse Trappen deelnemen aan de verschillende activiteiten die georganiseerd waren om studenten van de faculteit zo goed mogelijk voor te bereiden op hun volgende sollicitatiegesprek.

Naast de CV check, het maken van een professionele foto en het bespreken van toekomstplannen, was er deze keer voor het eerst een stylist aanwezig. De stylist gaf persoonlijk advies over hoe je je het beste kan kleding voor een sollicitatiegesprek. Zo hadden studenten de mogelijkheid om te vragen welke kleding nog écht niet gedragen kan worden tijdens een (eerste) gesprek of juist wel. Bekijk het fotoverlsag voor een sfeerimpressie van Career Prep.