Wat betekent empathie voor (ex-) kankerpatiënten? Doe mee aan ons onderzoek

Dit onderzoek is belangrijk omdat we steeds meer weten over hoe belangrijk empathie is voor mensen die kanker hebben. Maar we weten nog niet precies wanneer zij vinden dat hun zorgverlener empathisch is.

Gezocht: Mensen die kanker hebben (gehad)

Je kunt meedoen als je een volwassen persoon bent van 18 jaar of ouder die kanker heeft of heeft gehad.

Het onderzoek bestaat uit het thuis invullen van een online vragenlijst. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 20 minuten.

Wat betekent empathie voor patiënten die kanker hebben (gehad)?

Doe mee aan ons onderzoek

Je draagt met je deelname bij aan wetenschappelijk onderzoek dat als doel heeft om de communicatie tussen zorgverlener en patiënt te verbeteren.

Contact

Vragen? Je kunt mailen met een van de onderzoekers van Gezondheids-, Medische en Neuropsychologie van de Universiteit Leiden die betrokken zijn bij de studie.

Email een onderzoeker