Nieuw DIKTI-Leiden Fellowship voor Indonesische bijzondere collecties

Het DIKTI-Leiden Fellowship programma biedt jaarlijks aan drie senior (postdoc) onderzoekers, verbonden aan een staats- of privé-universiteit in Indonesië, de mogelijkheid om drie maanden onderzoek te doen in de bijzondere collecties van de Universitaire Bibliotheken Leiden (UBL).

Het DIKTI-Leiden Fellowship is mogelijk gemaakt door Het Indonesische Directoraat Hoger Onderwijs (DIKTI), waarvoor wij zeer erkentelijk zijn. Het DIKTI-Leiden Fellowship programma wordt gekoppeld aan het vorig jaar opgezette Lingling Wiyadharma Fellowship programma van de UBL. Aanvragen voor het DIKTI-Leiden Fellowship worden voorgelegd aan een wetenschappelijke beoordelingscommissie.

Dien een voorstel in voor 30 juni 2023

De deadline voor het indienen van aanvragen is 30 juni 2023. Het onderzoek in Leiden moet worden uitgevoerd in de periode augustus - november 2023. Kijk voor meer informatie over de procedure en de vereisten op de DIKTI-website (in het Indonesisch).