Stijn Poelstra

Fotoverslag Cluster Zuid

De verbouwing van Cluster Zuid heeft de afgelopen periode niet stilgelegen. Met de oplevering op uiterlijk 1 april in zicht, geven we jullie graag weer een inkijkje in hoe het gebouw er nu uitziet. Begin mei nemen het Faculteitsbureau van de Faculteit Geesteswetenschappen en het KITLV hun intrek in het nieuwe gebouw. Daarna volgt het Afrika-Studiecentrum. Vanaf begin juni verhuist het instituut LIAS van Matthias de Vrieshof naar Cluster Zuid. Als laatste verhuizen de Middle Eastern Library en IIAS na de zomer. Vanaf september 2024 zijn ook de collegezalen in gebruik.