Kom naar deze conferentie over beleid op wereldniveau

Problemen op wereldniveau vragen om beleidsantwoorden op wereldniveau. Het interdisciplinaire onderzoeksprogramma Global Transformations and Governance Challenges (GTGC) organiseert daarom op 5 - 7 juni een internationale conferentie met het thema 'Emerging Trends in Global Governance'. Onderzoekers, studenten en beleidsprofessionals zijn van harte welkom.

De belangrijkste maatschappelijke veranderingen van nu (bijvoorbeeld op gebied van cultuur, ecologie, economie, geopolitiek, gezondheid, ongelijkheid, migratie en technologie) hebben een mondiaal karakter. Maar goed mondiaal bestuur blijft over het algemeen ver achter bij de uitdagingen. Er is dringend behoefte aan innovatieve ideeën en creatieve politieke oplossingen. Daarom gaat het Leidse interdisciplinaire onderzoeksprogramma Global Transformations and Global Governance in haar jaarlijkse conferentie op zoek naar antwoorden.

Ben je onderzoeker, student of beleidsprofessional? Dan is deze conferentie bij uitstek geschikt voor jou, want:

• Het meest recente onderzoek voorhanden: de conferentie levert de meest recente kennis over global governance.
  • Beleidsimplicaties besproken: de conferentie biedt de gelegenheid voor een rijke en gevarieerde uitwisseling tussen onderzoekers en ervaringsdeskundigen.
  • Netwerken: de conferentie biedt een uniek netwerkplatform voor onderzoekers en professionals van diverse achtergronden vanuit alle regio’s uit de wereld en wetenschappelijke disciplines.

Wanneer: 5 - 7 juni 2024

Waar: Campus Den Haag, meerdere locaties

Meer informatie en inschrijven

Impressie conferentie 2023