Over ons

Dit platform biedt je informatie en inspiratie bij het geven en ontwikkelen van onderwijs.

Mis je iets? Laat het ons gerust weten: teachersplatform@fgga.leidenuniv.nl

FLO (Future Learning Office)

Voor zaken wat betreft ICT systemen en tools in het onderwijs bij FGGA  neem contact op met FLO via: FLO@FGGA.Leidenuniv.nl of via het Teams kanaal FGGA-FLO.

OSC (Onderwijs Service Centrum)

Het Onderwijs Service Centrum (OSC) van de Faculteit Governance and Global Affairs verzorgt de registratie van studie- en onderwijsgegevens.

Het OSC is te bereiken via e-mail: osc.fgga@fgga.leidenuniv.nl.

Beleidsmedewerker onderwijs (docentontwikkeling)

Voor zaken wat betreft docentontwikkeling zoals de Basis Kwalificatie Onderwijs (BKO) en Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO), Leergangen voor docenten, Leiden Teacher’s Academy en universitaire en facultaire onderwijsprijzen neem contact op met Dianne Karkdijk: d.e.karkdijk@fgga.leidenuniv.nl

Leiden Learning & Innovation Centre (LLInC)

Je kunt bij LLInC terecht voor vragen over docentprofessionalisering. LLInC ondersteunt o.a. bij het herzien van een curriculum, versterken van didactische vaardigheden, digitalisering, docenten coaching, intervisietrajecten, AI in het onderwijs en nog veel meer! Vragen? Contacteer LLInC dan via: