Cursus

Life Sciences with Industry 2023

maandag 8 mei 2023 - vrijdag 12 mei 2023
Lorentz Center

Ben jij als PhD-student of postdoc werkzaam in het gebied van levenswetenschappen? Schrijf je dan in voor de unieke netwerkgelegenheid Life Sciences with Industry en pas je academische kennis toe op een case uit de industrie!

NWO organiseert de workshop Life Sciences with Industry samen met het Lorentz Center sinds 2013. Tijdens deze workshop maak je kennis met de industrie van levenswetenschappen door te werken aan een R&D vraagstuk. Samen met het bedrijf neem je het probleem door en ga je met je team werken aan een oplossing. Door samen te werken met andere onderzoekers uit verschillende disciplines breid je je netwerk uit en ervaar je het werken vanuit een team met een gemeenschappelijke missie.

Life Sciences with Industry 2023 vindt plaats van 8 tot en met 12 mei in Leiden bij het Lorentz Center. Registratie is gratis en sluit op 26 maart.

Meer informatie en inschrijven