Universiteit Leiden

nl en

Mobiele telefonie

Heb je voor je werk een mobiele telefoon of een mobiel abonnement nodig? Hou er dan rekening mee dat je je toestel en abonnement via verschillende formulieren moet aanvragen.

Aanvragen

Vraag je toestel en abonnement aan via je telefoniecoördinator. Er bestaan aparte aanvraagformulieren voor een toestel en voor een abonnement.

Storingen

De universiteit heeft een overeenkomst met T-Mobile voor het leveren van mobiele abonnementen. Storingen kun je rechtstreeks melden bij de klantenservice van T-Mobile, of via je ‘My T-mobile’ account.

Heb je een andere vraag over uw telefoon of abonnement? Of bent je je PIN- of PUK-code kwijt? Neem dan contact op met de helpdesk ISSC. Met vragen over gebruiksgegevens zoals gespreks- of datakosten kun je terecht bij je telefoniecoördinator.

Doorschakelen

Doorschakelen van je mobiele nummer naar een ander mobiel of vast nummer gaat iets anders dan het doorschakelen van een vast nummer:

  • doorschakeling aan: *21*0123456789, beltoets (nummer niet afsluiten met #)
  • alle doorschakelingen opheffen: #21, beltoets (ook hier geen # als afsluiting)

Mobiel bellen en internet in het buitenland

  • Heb je een standaard mobiel abonnement via de Universiteit Leiden (T-Mobile)? Dat biedt nu ook bellen en mobiele data (limiet 1GB) in de EU-landen inclusief Noorwegen, IJsland en Zwitserland.
  • Moet je voor je werk kunnen bellen buiten de genoemde landen of heb je meer mobiele data nodig? Dan kun je een zakelijk data-, of spraak/data abonnement (T-Mobile) aanvragen via het algemene aanvraagformulier voor abonnement.
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.