Openingstijden feestdagen, verplichte vrije dagen en verlofaanvragen

15 december 2022

De universiteit is gesloten van 24 december tot en met 1 januari. In deze periode vallen de officiële feestdagen: 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag. Daarnaast zijn er een aantal verplichte vrije dagen: 27, 28, 29 en 30 december. Deze dagen zijn al afgeschreven van je verlofsaldo.

Andere vrije dagen rond de feestdagen

Ben je niet aanwezig van 19 t/m 23 december? Voor die dagen moet je vrij nemen via Self Service. Geen toegang? Probeer het via Remote Werkplek > SAP Self Service.

Bibliotheken

De Universiteitsbibliotheek (UB) is van 27 tot en met 31 december geopend. Alle andere bibliotheeklocaties van de UBL zijn gesloten vanaf 23 of 24 december, tot en met 1 januari 2023. Meer informatie per locatie vind je hier.

ISSC Helpdesk, PSSC en FSSC

De ISSC Helpdesk, het PSSC en het FSSC zijn eveneens gesloten van 24 december tot en met 1 januari.