Verrijk je team met een trainee: opdrachten gezocht voor het LDE Traineeship 2024/2025

27 februari 2024

Voor het tweejarige traineeprogramma van de Universiteit Leiden, TU Delft en de Erasmus Universiteit (het LDE Traineeship) zijn we op zoek naar opdrachten. De trainees zijn startende professionals met een afgeronde masteropleiding. Zij kunnen een waardevolle bijdrage leveren op de werkvloer en binnen korte tijd meedraaien in een team.

Qua opdracht is het belangrijk dat deze afgebakend is met een kop en een staart. We zijn op zoek naar opdrachten op het gebied van beleid, bestuur, communicatie of projectmanagement die uitdagend zijn en tegelijkertijd waarde toevoegen voor de universiteit en je eigen team.

Verrijk je team met een LDE-trainee

LDE-trainees zijn gedreven starters en brengen naast een dosis energie ook frisse inzichten mee. Ze vormen onderling een netwerk en volgen een intensief opleidingsprogramma waarbij ze zich persoonlijk en professioneel ontwikkelen. Zo kunnen ze een waardevolle bijdrage leveren aan verbinding, vernieuwing en verandering van (beleids)processen en het faciliteren van het primaire proces van onderwijs en onderzoek. Met het LDE-traineeship wordt de Universiteit Leiden bovendien zichtbaar op de arbeidsmarkt als relevante en interessante werkgever voor jonge professionals.

Meld je opdracht aan

Het aanmelden van traineeopdrachten kan tot 4 maart 2024 12:00 uur door het aanvraagformulier in te vullen en te mailen naar ldetraineeship@bb.leidenuniv.nl.

Deel deze oproep gerust binnen jouw dienst of faculteit zodat wij, ook dit jaar, een brede selectie van traineeopdrachten kunnen bieden.

Meer informatie over het LDE-traineeship, waar een traineeopdracht aan moet voldoen en verdere praktische informatie vind je in de onderstaande bijlagen.