Feiten en cijfers

Om de prestaties van de universiteit te kunnen monitoren en intern en extern verantwoording af te kunnen leggen, maakt de universiteit diverse rapportages. Dit kunnen zowel standaard als maatwerkrapportages zijn.

Op de publieke website en in het jaarverslag van de universiteit vind je informatie over de belangrijkste indicatoren op het gebied van onderwijs, onderzoek, personeel en financiën. Deze rapportages zijn openbaar toegankelijk.

Intern beschikbare rapportages

Niet alle rapportages zijn openbaar toegankelijk. Ben je op zoek naar cijfermatig materiaal dat je niet terug vindt op de website of in het jaarverslag? Dan kun je terecht in e-Reports. E-Reports is het managementinformatiesysteem van de universiteit.

Naast de rapportages in e-Reports zijn er ook diverse rapportages die op een andere manier worden aangeboden. Stuur voor meer informatie een e-mail naar cijfers@bb.leidenuniv.nl.