Jong Universiteit Leiden

Jong Universiteit Leiden (JUL) is een netwerk voor jonge medewerkers die meer uit hun werk en hun tijd aan de Universiteit Leiden willen halen. Samenwerking, netwerken, kennisdeling, persoonlijke ontwikkeling en gezelligheid staan voorop bij alle activiteiten die worden georganiseerd.

Lid worden?

Het JUL-lidmaatschap is geheel vrijblijvend en er zijn geen kosten aan verbonden.

Inschrijven

Lees in de JUL privacyverklaring welke gegevens we verzamelen en wat we daarmee doen.

Activiteiten

JUL organiseert maandelijks een activiteit. Dit kan van alles zijn. Het type activiteit dat we organiseren loopt uiteen van een borrel, excursie of een pubquiz, tot aan een workshop, lunch of kerstdiner. Je kunt hiervan op de hoogte blijven via de mail, FacebookInstagram en/of LinkedIn.

Volg ons via Facebook om op de hoogte te blijven van alle JUL-activiteiten.