Open Deuren Dag: moment om elkaar te ontmoeten

Tijdens de Week tegen Eenzaamheid vragen we aan medewerkers om hun deuren (symbolisch) te openen, in het bijzonder degenen die met studenten werken zoals docenten en studieadviseurs.

We beginnen dit academisch jaar weer fysiek met elkaar in onze gebouwen en het is tijd om elkaar te ontmoeten en (beter) te leren kennen. Laat op donderdag 29 september de deur open zodat studenten je makkelijker kunnen benaderen en je de rest van het jaar ook weten te vinden.

'Nu iedereen weer terug is op de campus is het soms nog even zoeken waar we elkaar kunnen vinden. Tijdens de Week tegen Eenzaamheid willen we stimuleren dat collega’s en studenten elkaar weer kunnen ontmoeten. Met de Open Deuren Dag willen we aan studenten laten zien dat we weer terug op kantoor zijn en dat ze ons altijd kunnen benaderen voor vragen of andere kwesties,' licht Facultaire Student Wellbeing Officer Ellis van Spanje toe.