In beeld: Happy Holidays-borrel Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Een warme chocomel in de hand, een kerstman op het podium en Mariah Carey op de speakers. Op 19 december luidden de medewerkers en student-assistenten van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid de feestdagen vrolijk in tijdens de Happy Holidays-borrel.

Happy Holidays-borrel Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

De Happy Holidays-borrel was drukbezocht en zeer gezellig. Interim-decaan professor Suzan Stoter verwelkomde iedereen met een toespraak. Daarna werden respectievelijk Mirjam Sombroek, Stefaan Van den Bogaert en Ton Liefaard afzonderlijk in het zonnetje gezet en bedankt voor hun bestuursperiode. De nieuwe assessor, Hannah Saberi, sloot af met het bedanken van Julie Külsen voor haar tweejarige assessorschap. Professor Stoter luidde tenslotte symbolisch de feestdagen in met een toost.

Als in een waar ‘Winter Wonderland’ was er een koek-en-zopiekraam aanwezig met soep en warme chocolademelk en werd er stemmige en swingende kerstmuziek gedraaid. Niemand minder dan onze eigen ‘Santa’ betrad het podium om de tombola met cadeaus te verloten onder de collega’s. Heb je het gemist of was je erbij? Bekijk het filmpje want dat geeft een heel goed beeld van de sfeer!

Aanvullend woord van interim-decaan professor Suzan Stoter:

'Namens het hele interim-bestuur, wil ik iedereen bedanken voor alle toewijding en inzet het afgelopen jaar. Op de Happy Holidays-borrel hebben we 2023 goed afgesloten. We wensen alle collega’s en studenten fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2024 toe.'