Alumni-activiteit

'Tomorrow never knows - Leiderschaps- en levenslessen van The Beatles'

maandag 29 januari 2024
Bezoekadres
Kamerlingh Onnes Gebouw (Rechtenfaculteit)
Steenschuur 25
Leiden
Zaal
Lorentzzaal

“Tomorrow never knows: Leiderschaps- en levenslessen van The Beatles”

De inschrijving is gesloten

Wij nodigen u graag uit voor een unieke avond met de Beatles-fan en-expert en tevens Leids Fiscaalrecht alumnus  Pim Perquin. Als gepassioneerd liefhebber van de legendarische Britse band, deelt Pim Perquin zijn inzichten over wat we allemaal kunnen leren van The Beatles.

Pim Perquin, die een uitgebreide Beatles-muziekcollectie koestert en een schat aan kennis over de band heeft, zal ons met passie en op humorvolle manier meenemen op een inspirerende reis door de lessen die we kunnen trekken uit het verhaal van The Beatles. Of je nu een muziekliefhebber bent of niet, de Beatles hebben veel te bieden op het gebied van creativiteit, samenwerking en succes.

Inhoud avond

Tijdens de avond zal Pim Perquin onder andere ingaan op:

• Creativiteit en ondernemerschap: Hoe The Beatles risico's namen en kansen grepen.
  • Samenwerking als motor voor groei en innovatie.
  • Tegendraadse strategieën
  • Het juiste moment om te stoppen: Lessen uit de latere jaren van The Beatles

De lessen van The Beatles zijn niet beperkt tot muziekliefhebbers, maar zijn van toepassing op iedereen die streeft naar succes in hun persoonlijke en professionele leven.

Mis deze kans niet om te leren van een echte Beatles-kenner en de inspirerende verhalen achter de band te ontdekken.

Pim Perquin

Over de spreker

Na zijn studie Fiscaal recht aan de Universiteit Leiden heeft Pim Perquin ruim 29 jaar als partner en bestuurder bij BDO gewerkt. Hij is tevens toezichthouder, begeleider van professionals, familiebedrijven, ondernemers en ambtenaren als gespreksleider, dagvoorzitter en trainer. En zijn hele leven al groot fan van de Beatles.

Programma & inschrijving

Datum Maandag 29 januari 2024
Tijden 19.30 uur: Inloop
20.00 uur: Start
21.15 uur: Einde & start afsluitende borrel (incl)
22.00 uur: Einde avond
Locatie Kamerlingh Onnes Gebouw (KOG, Rechtenfaculteit)
Kosten € 19,50
Inschrijving

De inschrijving is gesloten
Na 23 januari vindt er geen restitutie plaats van reeds betaalde tickets

Contact info@alumni.leidenuniv.nl

We kijken ernaar uit om samen met jullie te genieten van deze bijzondere en leerzame ervaring. Samen leren we van de groten der aarde!

(Deze avond wordt niet live gestreamd of opgenomen.)