Evenement

Dutch Bio Science Week

zaterdag 22 juni 2024 - vrijdag 28 juni 2024
Leiden Bio Science Park

Leiden Bio Science Park nodigt je uit voor een Open Dag en iedereen is van harte welkom! Altijd al willen weten wat er in die gebouwen gebeurt? Dit is je kans! Doe mee met workshops, spellen en lab tours. Of je nu een student of docent aan Universiteit Leiden bent, of gewoon erg nieuwsgierig naar Bio Science, er is voor ieder wat te beleven.

Van zaterdag 22 tot en met zaterdag 29 juni zijn er volop activiteiten door heel Leiden en het Leiden Bio Science Park.

Op zaterdag 22 juni wordt de week geopend in de Hooglandse Kerk, waar Andrea Evers, hoogleraar Gezondheidspsychologie, spreekt. Ook is er tijdens dit evenement een activiteit van Babylab Leiden. Daarnaast zijn er minicolleges over onder andere; depressie bij Jongeren door Bernet Elzinga (hoogleraar Stress gerelateerde Psychopathologie), over voeding door Jessica Kiefte (hoogleraar Population Health) en omgaan met financiële onzekerheid door Wilco van Dijk (hoogleraar Economische Psychologie en haar toepassingen).

Van zondag 23 tot vrijdag 28 juni zijn er verschillende activiteiten te doen zoals een bootcamp en strandvolleybaltoernooi bij het USC en een XL versie van het Life Sciences Café in Grand Café de Stal.

Op zaterdag 29 juni is als afsluiter de Open Dag op verschillende locaties in het Bio Science Park.

Geïnteresseerd om mee te doen? Bekijk het hele programma en meld je aan voor activiteiten.

Programma en aanmelden