Positieve midterm review advanced masters

Donderdag 17 februari 2022 vond de midterm review plaats voor Air and Space Law, European and International Business Law, International Civil and Commercial Law, Law and Digital Technologies, International Children’s Rights, European and International Human Rights Law, Public International Law en Master in International Relations and Diplomacy (programma FGGA) plaats

Onze andere twee Advanced LL.M.-programma’s (Law & Finance en International Dispute Settlement and Arbitration) hadden in november 2020 al een Midterm doorlopen.

Het internationale panel was zeer onder de indruk van onze programma’s en waardeerden de open en transparante gesprekken die zij gedurende de dag hadden gehad. Zij waren zeer te spreken over de duidelijke leerlijnen, de international classroom, de extracurriculaire activiteiten en de kwaliteit van de academic staff en de ondersteuning die studenten krijgen van zowel de wetenschappelijke als het ondersteunende staff. Naast de formele punten van de midterm was er ook veel ruimte voor de bespreking van de ontwikkelvragen die de programma’s hadden ingebracht. Deze bespreking was zeer informatief en leverde veel waardevolle inzichten op.

We verwachten eind maart het officiële midterm-rapport te ontvangen.