Nieuwe opleidingsdirecteur Master Rechtsgeleerdheid

Per 1 februari 2024 is Marije Schneider benoemd als nieuwe opleidingsdirecteur van de Master Rechtsgeleerdheid. Zij volgt prof. Armin Cuyvers op die deze functie meer dan vijf jaar heeft bekleed.

Met haar combinatie van visie, gedrevenheid en ervaring kan zij deze rol geweldig invullen.

Het faculteitsbestuur dankt prof. Armin Cuyvers voor zijn inzet de afgelopen jaren en met name ook voor zijn innovatiekracht en zijn bijdrage in coronatijd om het onderwijs draaiende te houden.

Vijf nieuwe afdelingshoofden

In een vijftal afdelingen is er een wisseling van voorzitterschap, per 1 januari 2024. Dit zijn:

Het faculteitsbestuur dankt alle aftredende voorzitters voor hun inzet en betrokkenheid de afgelopen periode en wenst de nieuwe voorzitters veel succes in hun rol.