Symposium

Symposium ter ere van Prof. Harold Linnartz

zaterdag 13 april 2024
Centrum Leiden (exacte locatie nog te bepalen)

This event is in English

Terwijl we nog steeds rouwen om het verlies van Harold, willen we zijn carrière en wetenschappelijke prestaties eren met een symposium in Leiden op zaterdag 13 april 2024. Graag nodigen we alle vrienden en collega's van Harold en alle huidige en voormalige studenten en medewerkers van de Sterrewacht Leiden uit om dit evenement bij te wonen. Om er zeker van te zijn dat we de juiste locatie kunnen toewijzen voor het aantal deelnemers, vragen we je om je voor 15 februari aan te melden.

Daarnaast hebben we enkele financiële middelen beschikbaar om reiskosten te ondersteunen, waarbij voorrang wordt gegeven aan oud-promovendi en postdocs van Harold.

Meer informatie en registratie: https://local.strw.leidenuniv.nl/cms/web/2024/20240413/info.php?wsid=79

Lokaal organisatiecomité

Jeroen Terwisscha van Scheltinga