Hulp en ondersteuning
Heeft u een vraag over uw ICT werkplek? Of heeft u hulp nodig met bij het inzetten van ICT middelen in het onderwijs? Hieronder vindt u meer informatie.
Helpdesks en contactpersonen
Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de ICT expertisecentrum van de universiteit. Daarnaast heeft elke faculteit en ondersteunende eenheid ook een eigen ICT-afdeling of contactpersoon.
Contactinformatie per onderwerp
Helpdesk ISSC | Vragen over of problemen met uw universitaire werkplek |
ICT-contactpersonen | Aanvragen van ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering |
ICTO-coördinatoren | Advies en ondersteuning bij het inzetten van ICT in het onderwijs |
Privacy officers | Vragen en klachten over privacy (algemeen) |
Privacyloket | Vragen en klachten over privacy aan functionaris gegevensbescherming of jurist |
Informatiemanagers | Vragen over het ICT-beleid |
Telefoniecoördinatoren | Vragen over uw telefoon/telefoonnummer |
Contactpersonen uSis | Aanvragen van een uSis-profiel of uSis-account |
Gms-contactpersonen | Aanvragen van een gastaccount |
Studiegids redacteuren | Vragen over of bijwerken van de Studiegids |
Onderhoud en storingen
Het ISSC voert regelmatig onderhoud uit op uw ICT werkplek. Wilt u een storing melden, dan neemt u contact op met de ISSC Helpdesk (tel. 8888). In de ISSC weblog kunt u nagaan of de storing al is gemeld en/of de storing is opgelost.
Handleidingen
Wilt u zelf software installeren op uw werkplek? Of wilt u weten hoe u uw werkmail kunt inzien via uw smartphone? Voor verschillende ICT producten zijn er handleidingen beschikbaar.
Aanvraagformulieren
Bent u uw wachtwoord vergeten en wilt u een nieuw wachtwoord aanvragen? Of wilt u een nieuwe werkgroep aanvragen? Via online formulieren kunt u verschillende ICT diensten en/of producten aanvragen.