Chris Suijker wordt de nieuwe directeur Vastgoed

3 juli 2023

Per 1 juli 2024 wordt Chris Suijker de nieuwe directeur van het universitair vastgoedbedrijf. Chris is reeds negen jaar werkzaam bij Vastgoed, sinds dit jaar als hoofd Energie en Duurzaamheid en daarvoor als programmamanager voor de Humanities Campus.

Martijn Ridderbos, vicevoorzitter College van Bestuur: “Het komende jaar vervolgt Chris haar carrière eerst in de rol van adjunct-directeur onder begeleiding van tijdelijk directeur Ferdy Poppelier. Ik ben erg enthousiast over de weg die we hiermee inslaan, waarbij een getalenteerde collega met de juiste ervaring en achtergrond de volgende stap kan maken in haar ontwikkeling. Ik wens Chris in haar nieuwe rol heel veel succes en plezier en zie uit naar een mooie samenwerking."

Chris: "In de negen jaar dat ik nu bij Vastgoed werk heb ik gemerkt hoe oplossingsgericht, hulpvaardig en creatief mijn collega’s zijn. Het lijkt me daarom een fantastische uitdaging om samen met hen de huisvesting van de universiteit naar een nog hoger plan te tillen. Ik heb vooral zin om energie te steken in de verduurzamingsopgave, waar we al goed op weg mee zijn en ook nog grote stappen te zetten hebben. Ik ben erg blij met deze kans en kan niet wachten om in deze nieuwe rol nog meer passende, inspirerende en toekomstbestendige huisvesting te realiseren voor de academische gemeenschap."