Vraag een LDE GMD Seed Fund 2024 aan

8 april 2024

Ben je een wetenschapper en sta je aan het begin van je carrière? Heb je unieke of innovatieve ideeën voor onderzoek, community building of evenementen? En zou je die graag tot leven willen wekken? Mis dan niet de kans om financiering te vragen van het LDE Centre Governance of Migration and Diversity (GMD).

Interuniversitaire en interdisciplinaire samenwerking

Het LDE GMD heeft een zogenaamde ‘seed fund’ gelanceerd waarmee samenwerking en innovatie binnen de LDE-gemeenschap kan worden bevorderd. Dit fonds stimuleert nauwere interuniversitaire en interdisciplinaire samenwerking tussen LDE-onderzoekers, waardoor zichtbaarheid en impact worden vergroot.

Meld je aan vóór 1 mei

Het GMD seed fund is meer dan alleen financiering; het is een unieke kans voor jou om te verbinden, samen te werken en te leren van diverse ervaringen in verschillende universiteiten en disciplines. Je kunt alle informatie over de GMD seed fund op de website vinden en zo je ideeën een kickstart geven.

Sluit je aan bij een levendig netwerk van beginnende en mid-career onderzoekers en solliciteer voor het GMD seed fund vóór 1 mei.