Dit zijn de nieuwe studentleden van onze Faculteitsraad

7 mei 2024

Tijdens de Universitaire Verkiezingen 2024 stemde FWN niet alleen voor de nieuwe Universiteitsraad, ook de eigen Faculteitsraad was aan de beurt. Studenten konden stemmen op de nieuwe studentleden. De Partij voor Bèta en Medische Studenten was de grote winnaar. Met 87,6% van de stemmen wonnen zij maar liefst zes van de zeven zetels.

De PBMS deelt haar plek in de Faculteitsraad met DSP-SC, die één zetel bemachtigde. Dit jaar kon je bij FWN stemmen op de studentenpartijen. Volgend jaar kunnen we ook weer kiezen voor zeven nieuwe stafleden. Studenten worden voor één jaar gekozen, medewerkers voor twee jaar.

Bekijk de Organisatiegids voor de complete Uitslag van de verkiezingen 2024.

Voor meer informatie over de Faculteitsraad, zoals agenda en notulen, zie je de pagina Faculteitsraad.

De nieuwe studentleden van de Faculteitsraad van FWN zijn:

• Darcy Reynolds (PBMS)
  • Sander van Zon (PBMS)
  • Jelle Oonk (PBMS)
  • Harshit Khandelwal (PBMS)
  • Nadine Potters (PBMS)
  • Mark Tadema (PBMS)
  • Jason Hart (DSP-SC)

Twee verkozen leden, Femke Spaargaren (PBMS) en de huidige voorzitter van de FR Anastacia Peters (PBMS), hebben ook een zetel in de Universiteitsraad behaald. Zij hebben daarom hun plek in de FR afgestaan.