Universiteit Leiden

nl en

Nieuwe medewerker

Ben je net gestart bij de universiteit? Welkom! Op deze pagina vind je een aantal tips om je op weg te helpen.

Leer Universiteit Leiden kennen

De online module voor nieuwe medewerkers geeft je een overzicht van belangrijke informatie over het reilen en zeilen binnen de universiteit. Van te regelen praktische zaken tot de organisatiestructuur en kernwaarden van de universiteit: hier vind je alles dat je moet weten.

Online module nieuwe medewerkers

Goed om te weten

  1. Op de medewerkerswebsite vind je informatie voor medewerkers, zoals arbeidsvoorwaarden en ICT-voorzieningen. De medewerkerswebsite is grotendeels openbaar, maar een klein deel van de website hebben we afgeschermd voor de buitenwereld. Klik op de "Login"-knop rechtsboven om toegang te krijgen tot deze informatie. Een bijkomend voordeel: als je inlogt, krijg je ook extra informatie van je faculteit of eenheid te zien.
  2. Via Self Service kun je zelf onkosten declareren en andere personeelszaken regelen.
  3. Met je LU-card heb je toegang tot bepaalde gebouwen en parkeerterreinen.
  4. Tijdens de introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers maak je kennis met de universiteit en collega’s die net als jij onlangs zijn gestart.
  5. Richt je werkplek goed in. Heb je bijvoorbeeld aangepast meubilair of bepaalde apparatuur nodig? Lees hier hoe je dat regelt.

Platformen van Universiteit Leiden

Binnen de universiteit maken we gebruik van verschillende platformen voor het regelen van personele en financiële administratie. Bekijk onderstaande video om meer te weten te komen over deze systemen.

Vanwege de gekozen cookie-instellingen kunnen we deze video hier niet tonen.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.