Facultaire medezeggenschapsactiviteit Global Lounge

Leiden
Zaal
Global Lounge

Van 17 tot en met 20 april 2023 worden de universitaire verkiezingen gehouden. In die periode kan je online stemmen voor de Universiteitsraad, én de personeels-en-studentengeleding van de faculteitsraad. De faculteit hecht veel waarde aan de medezeggenschap. Dit is het recht van studenten en personeel om mee te mogen beslissen over het beleid. Medezeggenschap zorgt voor betere beslissingen die meer draagvlak hebben. Om de medezeggenschap onder de aandacht te brengen organiseren we op 17 april een facultaire medezeggenschapsactiviteit van 16:00-18:00 in de Global Lounge. De verschillende studentenpartijen zullen op dat moment aanwezig zijn om informatie te geven en vragen te beantwoorden. Er zullen ook consumpties aanwezig zijn.

Op deze website kan je de kandidatenlijsten zien van de verschillende partijen. Komende week zal je op social media en op deze website verschillende van hun standpunten voorbij zien komen zodat je een goede keuze kan maken. Kom naar de activiteit, laat je horen en stem!

Heb je vragen over de (organisatie van/werking van) facultaire medezeggenschapsverkiezingen? Stuur een mail naar assessor@law.leidenuniv.nl.