Sociaal

Fleschtival: Kom naar het 100ste verjaardagfeestje van De Leidsche Flesch

18 april 2023

De Leidsche Flesch, studievereniging voor Natuurkunde, Sterrenkunde, Wiskunde en Informatica, wordt in april 100 jaar en pakt de festiviteiten groots aan. Op zaterdag 22 april, 3 dagen voor de daadwerkelijke verjaardag, organiseert de vereniging een groots ‘Fleschtival’ met muziek en wetenschap voor jong en oud.

De hele middag plezier

Geniet van 13:00 tot 23:00 van live optredens van onder andere CH!PZ (bekend van '1001 Nights'), Swifty (bekend van 'Dakterras') en de Gebroeders Scooter (bekend van hun Escalatiemixes) of de echte Leidse Barry Badpak. Geniet met een drankje van de lekkerste hits en meezingers. Naast muziek zijn er ook wetenschappelijke proefjes.

Om de hoek van de faculteit

Het Fleschtival vindt plaats in Park Landskroon, net naast het Bio Science Park. Hier is ruimte genoeg plek voor een hoop mensen, dus iedereen is welkom om te genieten van het feest.

Ook aan eten is gedacht

Er zijn food trucks aanwezig waar je een lekkere snack of avondeten kunt kopen.

om je van een snack of wat avondeten te voorzien, dus je hoeft niks voor te bereiden, behalve het kopen van je kaartje.

Kaartverkoop

Kaartjes kosten slechts €17,50. Groepstickets voor 5 personen, zijn slechts €15,- per persoon. Het belooft goed weer te worden, dus De Leidsche Flesch staat te popelen om het Fleschtival te openen!

Voor tickets en meer informatie, ga naar www.fleschtival.nl.