Facilitair, Organisatie

Geef je mening over de nieuwe bewegwijzering in het Gorlaeus Gebouw

13 juni 2023

Weet jij je weg te vinden in het Gorlaeus Gebouw? Of ben je weleens op zoek naar een collegezaal voor je college of ruimte voor overleg? We verbeteren de bewegwijzering en daar hebben we jouw mening voor nodig! Kom in de week van 19 juni naar het atrium en neem deel aan het pilot-onderzoek!

In november van dit jaar is de oplevering van fase 2A van het Gorlaeus Gebouw. Het gebouw is dan twee keer zo groot als dat het nu is en voor het grootste deel klaar. Vanaf het voorjaar 2024 kunnen studenten en medewerkers het gebouw ook echt gebruiken. Tijd om de bewegwijzering dus eens goed onder de loep te nemen.

Geef je mening

Van maandag 19 juni t/m donderdag 22 juni 2023 vind je verschillende proefborden in het Gorlaeus Gebouw. Je kunt deze zelf komen testen in het atrium. Jouw feedback over aspecten zoals de leesafstand, de begrijpelijkheid en de look-and feel helpen om de uiteindelijke bewegwijzering vorm te geven.

Doelstelling van de pilot is om onder diverse gebruikers; bezoekers, medewerkers en studenten een nieuw ontwerp borden te testen. Hierbij kijken we naar wayfinding voor oriëntatie, verwijzen en het vinden van bestemmingen in het gebouw. Deelname aan de pilot duurt ongeveer 15 minuten.

Jouw mening is belangrijk. Kom je ook even langs? En we nemen jouw feedback mee in het definitief ontwerp voor het Gorlaeus Gebouw.

Meer informatie

Meer informatie over het project? Neem dan contact op met Nienke Swaders n.g.swaders@science.leidenuniv.nl.