Update: KOG gesloten tot en met dinsdag 20 juni

19 juni 2023

Hier een update over de lekkage in het KOG.

Wat is er gebeurd?
Door werkzaamheden aan het KOG deze ochtend is een lekkage ontstaan boven de hoofdgroepenkast. Vanwege de onveilige situatie die ontstond is er tot ontruiming overgegaan. Het gevaar voor kortsluiting is geweken en het hele gebouw is van de spanning afgehaald.

Vastgoed Universiteit Leiden begeleidt momenteel de reparatie aan de schade die is ontstaan. Er is alleen schade geconstateerd bij de groepenkast. Echter, het droogmaken en testen ervan duurt zeker tot en met dinsdag 20 juni. Tot die tijd blijft het KOG gesloten. Houd de website in de gaten voor updates.

Voor studenten
Het tentamen SPSS dat deze ochtend zou plaatsvinden in het KOG wordt verzet naar en nog nader te bepalen nieuwe datum. Hier ontvangen de deelnemers zo snel mogelijk informatie over.

De overige geplande tentamens gaan gewoon door.

Met vriendelijke groet,

Namens het faculteitsbestuur,
Gertjan Boshuizen (directeur faculteit Rechtsgeleerdheid)