Nominatiemogelijkheid Frontiers Planet Prize - 4 oktober 2023

21 juli 2023

De Frontiers Planet Prize is een nieuwe, internationale prijs geïnitieerd door de Frontiers Research Foundation (Zwitserland). Doel is om duurzaamheidsonderzoek te stimuleren en te erkennen middels een nationale en internationale competitie (zoals de Olympische Spelen) en daarmee bij te dragen aan oplossingen voor urgente duurzaamheidsvraagstukken.

Onze universiteit kan 3 onderzoekers of onderzoeksteams nomineren voor de nationale competitie; vervolgens worden op nationaal niveau 3 voordrachten geselecteerd voor deelname aan de internationale competitie; uit alle inzendingen van de deelnemende landen wordt door de jury 1 landskampioen aangewezen en uit hun midden worden 3 internationale winnaars gekozen.

Deadline: 4 oktober 2023, 09.00 uur.

Factsheet FPP 2023-2024

FPP Scientist Application Form