HR

Ga de werkstress te lijf: gratis activiteiten tijdens de Week van de Werkstress 2023

30 oktober 2023

Als je je goed kunt ontspannen zal je minder vaak hoeven verzuimen, werk je geconcentreerder, en loop je minder risico om uit te vallen. Alleen is het met de hoge werkdruk lastig om je te ontspannen en niet in de stress te schieten. Daarbij wil de Universiteit Leiden je helpen! Van 13 t/m 17 november kun je je tijdens de Week van de Werkstress gratis inschrijven voor verschillende workshops, groepslessen en inspiratiesessies waarmee we de werkstress te lijf gaan.

Programma en aanmelding

In samenwerking met My Daily Lifestyle en het Universitair Sportcentrum (USC) worden tijdens de Week van de Werkstress verschillende workshops verzorgd. Met deze week haken we aan bij de Nationale Week van de Werkstress.

Nieuwsgierig geworden? Ga naar het programma en schrijf je snel in!

Bekijk programma

Blijf in verbinding

Hoe maak je verbinding in een wereld waarin juist veel meer op afstand gebeurt? Hoe blijf je aangesloten bij je collega’s, de universiteit en de maatschappij? Verbinding maakt dat je ziet en gezien wordt. Maar wat als de verbinding verbroken is? Als bijvoorbeeld je favoriete collega vertrekt, of als je zelf naar een andere afdeling moet door een reorganisatie. Gebrek aan verbinding veroorzaakt werkstress, met alle gevolgen van dien.

Werk is veel meer dan een baan alleen; je hoort ergens bij, hebt een sociaal netwerk en je draagt iets bij. We zorgen voor verbinding in een veilige omgeving waar je mag vragen, fouten mag maken, kritisch mag zijn en mag leren van elkaar. Dat alles draagt dat bij aan je werkplezier!