Evaluatie pilot het Jaargesprek

26 januari 2023

jaargesprek

De afgelopen maanden heeft faculteit Rechtsgeleerdheid geëxperimenteerd met een nieuwe manier van beoordelingsgesprekken binnen de pilot Het Jaargesprek.

Korte vragenlijst

De pilotfase loopt tot 31 januari 2023. We zijn natuurlijk heel benieuwd hoe zowel medewerkers als leidinggevenden de nieuwe werkwijze hebben ervaren. Wat ging er goed? Wat kon beter? Heb je gebruik gemaakt van de nieuw ontwikkelde hulpmiddelen en heeft het je geholpen? En bovenal… heeft het je in staat gesteld om een meer open en ontwikkelingsgericht gesprek met elkaar te voeren? Om jullie ervaringen op te halen gaan we de komende tijd evalueren. Op 30 januari as. zal er een korte vragenlijst worden verspreid via de mail.

Evaluatiesessies

Daarnaast organiseren we van 13 t/m 16 februari verschillende evaluatiesessies voor verschillende doelgroepen, zoals medewerkers (zowel wetenschappelijk personeel als organisatorisch personeel), promovendi en leidinggevenden, waarin we uitgebreider ingaan op een aantal thema’s. De input uit de evaluaties stelt ons in staat een en ander te verder te verbeteren. Ook is de evaluatie waardevol voor verdere introductie binnen de universiteit.

Namens de faculteitsdirecteur en de projectgroep HR danken we je alvast hartelijk voor je deelname aan de pilot en de evaluatie ervan.