Kiezen uit verschillende soorten werkplekken: wat vind jij?

3 april 2024

Graag nodig ik je uit om deel te nemen aan een vragenlijst over activiteit gericht huisvesten (AGH) binnen de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Door middel van deze enquête kun je invloed uitoefenen op het proces rondom deze verandering.

Activiteit gericht huisvesten houdt in dat de werkomgeving wordt ontworpen en ingericht op basis van de activiteiten die plaatsvinden. Het doel is om flexibele en veelzijdige ruimtes te creëren die verschillende soorten werk en samenwerking ondersteunen. Dit kan onder meer betekenen dat er verschillende soorten werkplekken worden aangeboden, zoals stilteruimtes, vergaderzalen, brainstormruimtes en open werkplekken, die medewerkers kunnen gebruiken afhankelijk van hun behoeften en de aard van hun werkzaamheden. Het werk hoeft dus niet uitsluitend in één kamer of ruimte per dag plaats te vinden.

Het invullen van deze enquête neemt ongeveer 6 minuten in beslag en alle reacties worden strikt vertrouwelijk en anoniem behandeld.

Alvast hartelijk dank voor je deelname.

Alexander van Drooge,
facilitair manager faculteit der Rechtsgeleerdheid en Fleur van Duijn,