Publiek Leiderschap Hackathon

Wijnhaven
Turfmarkt 99
2511DP Den Haag

Op 16 januari 2023 organiseert het Leiden Leadership Centre samen met de Public Leadership Foundation een hackathon voor MBO Talent. Tijdens de hackathon ontwerpen we samen een workshop MAD leadership voor MBO-studenten. Dit is jouw kans om impact te maken!

Waarom deelnemen?

Bij deelname aan de hackathon leer jij het EPIC framework voor publiek leiderschap kennen (Energy, Purpose, Identity & Courage) . Dit framework pas je vervolgens toe om een workshop te ontwikkelen voor MBO-studenten. We helpen @MBOTalent, dat is gericht op het empoweren van mbo-studenten! Niet alleen biedt de hackathon de mogelijkheid om een workshop te bouwen volgens het EPIC framework. Het is ook een leuke kans om op relaxte wijze nieuwe mensen te leren kennen die net als jij het verschil willen maken. En ook nog onder het genot van een hapje en een drankje!

Ben je geïnteresseerd om deel te nemen? Schrijf je dan hier in.