Alumni-activiteit

2333 CA Leiden
Zaal
Foobar

De verkoop van het honderdjaarboek van De Leidsche Flesch gaat van start op 24 februari 2024, vanaf 17:00 in de FooBar in het Snelliusgebouw. Het boek kost €7,- en is ruim 300 pagina's aan uitgebreide geschiedenis van de vereniging en interviews met alumni uit alle periodes. Achter de bar zal een lokaal beschikbaar worden gesteld als leeszaal, om van de drukte in de bar te ontsnappen en rustig het boek door te lezen. Er zal ook de mogelijkheid worden gegeven om mee te bestellen met avondeten, waarvoor de inschrijflijst binnenkort beschikbaar wordt gesteld. Deze zal te zijner tijd te vinden zal zijn op de website van De Leidsche Flesch en kan tot 23 februari ingevuld worden.

Als u niet op 24 februari aanwezig kunt zijn, kunt u ook op de alumnidag op 3 juni 2023 er een kopen. Het is ook mogelijk om op een willekeurig moment doordeweeks overdag langs te komen in de Flesschekamer in het Snelliusgebouw, om er eentje te kopen. Dit kan uiteraard wel pas na 24 februari.

Voor vragen over het boek kunt u terecht bij historisch@deleidscheflesch.nl. Voor vragen over de openingstijden van de Flesschekamer kunt u mailen naar bestuur@deleidscheflesch.nl.