Informatiebijeenkomst

Informatiebijeenkomst Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO)

maandag 27 november 2023
Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden
Zaal
6C.03

Ben je een senior docent met een staat van dienst op het gebied van het onderwijs? Dan kun je je aanmelden voor de Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO). Dit is een kwalificatie voor docenten die een leidende rol spelen in de ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs op curriculumniveau, dus overstijgend aan het eigen vakgebied. Met de SKO erkent de Universiteit Leiden je inzet en kwaliteiten als senior docent.

Wil je het SKO-certificaat behalen of wil je meer informatie over het SKO-traject? Op maandag 27 november vindt een informatiebijeenkomst plaats. Deze bijeenkomst is een hybride bijeenkomst, dus je kunt zowel fysiek als online deelnemen.

Aanmelden

Meld je aan via sko@bb.leidenuniv.nl en laat daarbij weten of je fysiek of online aanwezig zult zijn.