Sociaal

Opening nieuwe foto expositie Carin Riel 15 mei

11 mei 2023

Op maandag 15 mei zal om 16:00 de opening van een nieuwe expositie plaatsvinden in de Kunstgalerij van het Kamerlingh Onnes gebouw (C-gang). In de galerij zullen foto’s te zien zijn van collega Carin Riel (medewerker studentenzaken bij het Onderwijs Informatie Centrum). Ongeveer 26 jaar geleden is zij begonnen met fotograferen bij de Vrije Academie. Nu zij met pensioen gaat wil zij graag laten zien wat haar al die jaren heeft bezig gehouden. Alle medewerkers en studenten van de faculteit zijn welkom haar werk te komen bekijken onder het genot van een hapje en een drankje.

Daarnaast zijn alle foto’s van deze tentoonstelling te koop. De opbrengst gaat naar de stichting ‘Manegekanjers met Pensioen’, een mooi initiatief voor uitgewerkte manegepaarden die de oude dag in een paardenrusthuis mogen doorbrengen.

De facultaire kunstcommissie hoopt vele van Carin’s collega’s te mogen verwelkomen op deze feestelijk opening. De expositie zal tot ongeveer augustus te bekijken zijn.