Opening facultair jaar 5 september 2023/2024 FdR

30 augustus 2023

Op dinsdag 5 september a.s. gaat het nieuwe facultair jaar van start. Dit doen we met een interactieve, gezellige en veelzijdige opening van 16.00 tot 18.00 uur.

De presentatie is in handen van het studentenduo: Emma Engelen en Michiel van der Velde.

Na een openingswoord van de interim-decaan, geven Prof. Daniëlla Dam-de Jong en mr. dr. Yvonne Erkens een korte lezing. Thema’s die aan bod komen zijn onder meer: interdisciplinair onderzoek & onderwijs, duurzaamheid & recht, de toekomstbestendige bachelorstudent en meer.

Medewerkers en studenten
De facultaire opening start in de Cleveringazaal (C1.31) die vanaf 15.45 uur geopend is. Zowel medewerkers als studenten zijn van harte welkom om plaats te nemen op één van de 300 zitplaatsen en neem vooral een mobiele telefoon mee.

Prijzen
Er wordt afgesloten in het restaurant waar prof. Jan Adriaanse twee prijzen uitreikt, namelijk: aan de student met het hoogste gemiddelde cijfer voor de propedeuse én de onderwijsprijs voor de postacademische docent met de beste evaluaties. Daarnaast worden de JSVO-onderwijsprijzen uitgereikt aan de beste hoorcollegedocent en de beste werkgroepdocent.

Verder kan er onder het genot van zomerse mocktails, hapjes, drankjes zelfs gedanst worden!

Graag tot dinsdagmiddag 16.00 uur in de Cleveringazaal.

Met vriendelijke groet,

Namens het interim-bestuur,

Suzan Stoter, decaan a.i.
Jan Adriaanse, vice- decaan Onderwijs a.i.
Janine Ubink, vice- decaan Onderzoek a.i.
Gertjan Boshuizen, directeur Bedrijfsvoering
Julie Külsen, assessor a.i.