HR

Ouderschapsverlof aanvragen, overwerk declareren en meer voortaan via het Serviceplein

12 september 2023

Met ingang van 13 september gaan zeven veelgebruikte aanvragen over van PDF-formulieren naar een online aanvraag in het Serviceplein:

Het wijzigen van werkplekgegevens wordt vanaf 13 september opgesplitst in 'werkplekgegevens wijzigen' (gebouw en kamer) en 'werktelefoon wijzigen':

Voor iedere aanvraag is er in de Helpdesk Portal een Kennisitem beschikbaar met een instructie hoe je de aanvraag kunt doen. Klik in de rij hierboven op een aanvraag om naar het bijbehorende Kennisitem te gaan. Of zoek het Kennisitem in de Helpdesk Portal.

Let op: vanaf 1 oktober 2023 worden de PDF-aanvraagformulieren voor bovenstaande mutaties niet meer in behandeling genomen.

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met het PSSC Servicepunt via helpdesk@universiteitleiden.nl of 071 527 5555.