Call voor paper proposal – Symposium ‘Social Citizenship and Migration’

8 november 2023

Ben jij Leids onderzoeker en raakt je werk aan migratie en burgerschap? Dan nodigen we je van harte uit om een paper proposal aan te dragen voor een van de panels van het Leidse symposium ‘Social Citizenship and Migration’, dat zal plaatsvinden op 17 januari 2024.

De Universiteit Leiden vervult een sleutelrol bij onderzoek naar migratie en burgerschap. Op 17 januari 2024 houdt het onderzoeksprogramma ‘Social Citizenship and Migration’ zijn jaarlijkse symposium. Tijdens dit evenement wordt al het Leidse onderzoek op dit gebied, en ons onderzoeksnetwerk, uitgelicht. Het symposium duurt één dag, zal plaatsvinden in het P.J. Vethgebouw in Leiden en bestaat uit drie keynote speakers en acht panels (met drie tot vier sprekers).

We nodigen alle Leidse onderzoekers hierbij van harte uit om een paper voor een van de panels in te dienen. Stuur vóór 5 december 2023 je voorstel met titel/onderwerp en een korte beschrijving naar m.l.j.c.schrover@hum.leiduniv.nl. Het is niet nodig om de volledige paper in te dienen voor het symposium.