Dossier Israël-Palestina: ondersteuning en informatie voor studenten en medewerkers

27 november 2023

De strijd tussen Israël en Hamas maakt veel los binnen de universitaire gemeenschap. Een nieuw online dossier biedt ondersteuning en informatie voor iedereen die wil bijdragen aan een open dialoog en zich wil verdiepen in de context van de oorlog tussen Israël en Hamas.

Inhoud van het dossier

Om kennis te delen en gesprekken en dialogen over het onderwerp te faciliteren, delen we in dit dossier onder meer:

• Een bibliotheeklijst met achtergrondinformatie
  • Tips en bronnen voor docenten om het gesprek in het klaslokaal te begeleiden
  • Gegevens van contactpersonen waar medewerkers en studenten terecht kunnen voor steun
  • Huisregels voor het organiseren van evenementen

Bezoek het dossier

De pagina is met zorg samengesteld, maar mis je informatie of heb je aanvullingen? Geef het door aan de redactie.